Aquest web utilitza galetes (cookies) per millorar l'experiència de navegació. Si continues navegant, entendrem que acceptes la seva utilització. Accepto | Més informació

Fira Mediterrània s’adhereix a la campanya “La Cultura em toca”

L'objectiu és donar suport al sector cultural, un dels més afectats per la crisi sanitària, i apel·lar a la coresponsabilitat dels ciutadans que estimen la cultura.
2020/11/09 10:17:00 GMT+1

Fira Mediterrània de Manresa s’ha adherit a la campanya "La Cultura em toca" impulsada pel Cercle de Cultura i el grup de cultura de fundraising.cat. L'objectiu és donar suport al sector cultural, un dels més afectats per la crisi sanitària, i apel·lar a la coresponsabilitat dels ciutadans que estimen la cultura.

Sota el lema “Si la cultura et toca, ara et toca a tu”, aquesta campanya multicanal fa una triple crida a l’acció: consumeix, difon, dona. Així, es demana als ciutadans que es comprometin a consumir cultura, que ho facin públic a les xarxes socials i que s'animin a fer un donatiu a l’entitat cultural que més estimen.

Aquesta crida en defensa de la cultura, a la qual la Fira dona tot el suport, vol esdevenir una mobilització massiva no tan sols d'artistes, creadors i entitats culturals, sinó de milers de persones que entenen que ara és el moment de cuidar la cultura com ella ha cuidat sempre de nosaltres en els moments més complicats.

MEDITERRÀNIA_MARCO MEZQUIDA_17_10_2020_TXUS GARCIA_IMG_0854.jpg