Fira Mediterrània s’adhereix a la campanya “La Cultura em toca”
Fira Mediterrània de Manresa s’ha adherit a la campanya "La Cultura em toca" impulsada pel Cercle de Cultura i el grup de cultura de fundraising.cat. L'objectiu és donar suport al sector cultural, un dels més afectats per la crisi sanitària, i apel·lar a la coresponsabilitat dels ciutadans que estimen la cultura.
Sota el lema “Si la cultura et toca, ara et toca a tu”, aquesta campanya multicanal fa una triple crida a l’acció: consumeix, difon, dona. Així, es demana als ciutadans que es comprometin a consumir cultura, que ho facin públic a les xarxes socials i que s'animin a fer un donatiu a l’entitat cultural que més estimen.
Aquesta crida en defensa de la cultura, a la qual la Fira dona tot el suport, vol esdevenir una mobilització massiva no tan sols d'artistes, creadors i entitats culturals, sinó de milers de persones que entenen que ara és el moment de cuidar la cultura com ella ha cuidat sempre de nosaltres en els moments més complicats.