Aquest web utilitza galetes (cookies) per millorar l'experiència de navegació. Si continues navegant, entendrem que acceptes la seva utilització. Accepto | Més informació

La Fira Mediterrània a la Fira Womex a Copenhaguen

És l’únic agent de l’Estat espanyol que ha estat convidat a presentar una ponència  
2011/10/26 00:03:25 Europe/Madrid

És l’únic agent de l’Estat espanyol que ha estat convidat a presentar una ponència

 

Aquesta setmana la Fira Mediterrània de Manresa serà al Womex, el mercat més important del sector de les músiques d’arrel en la qual l’any passat van participar 2.440 professionals procedents de 650 ens i de 57 països. El Womex se celebra per tercer i darrer any a la ciutat de Copenhaguen, a Dinamarca, i oferta grups de música d’arreu del món, a diferència de la Fira manresana que se centra en l’arc mediterrani. L’any que ve Womex canviarà d’ubicació geogràfica, com ha vingut sent habitual cada tres anys. La Fira Mediterrània hi presenta la seva catorzena edició en un estand específic, tot realitzant un treball de captació de professionals internacionals i de difusió entre els mitjans de comunicació d’arreu del món.

 

La Fira manresana és l’únic agent de l’Estat espanyol que ha estat convidat per l’organització del Womex a presentar una ponència en el marc de la Conferència internacional de caràcter professional, que presenta un programa de 20 sessions amb 40 ponents procedents de 23 estats: Alemanya, Bèlgica, Brasil, Canadà, Colòmbia, Dinamarca, Estat espanyol, Estats Units, França, Holanda, Índia, Irlanda, Itàlia, Japó, Líban, Macedònia, Nova Zelanda, Regne Unit, Sudàfrica, Suècia, Turquia, Ucraïna i Xile.  La Fira presentarà la ponència “Economic Impact Studies in the Management of Arts Markets: A Case Study of Fira Mediterrània de Manresa” divendres 28 d'octubre a les 15 h al cèntric edifici del Forum Copenhaguen.

 

Aquesta acció de la Fira Mediterrània s’insereix dins el projecte d’internacionalització de la cultura catalana que impulsa el Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya, i també ha comptat amb el suport per a la logística del viatge i  hospitalitat de la marca “Sounds from Spain” i de l’Instituto Español de Comercio Exterior (ICEX) del Govern central.