@jorditowers guanya el 3r Concurs de fotografia 2.0 de la Fira Mediterrània de Manresa, MobileArt

Un total de 270 fotografies han participat en el certamen
2013/12/12 13:12:00 Europe/Madrid

Un total de 270 fotografies han participat en el certamen

La imatge guanyadora de la 3a edició del MobileArt és una foto de l’espectacle de carrer Bann a Pye de la companyia francesa Rara Woulib, presentada per @jorditowers. Fira Mediterrània de Manresa fa públic el veredicte del Concurs de fotografia 2.0 MobileArt, convocat per tercer any consecutiu, i que ha consistit en captar fotografies amb el mòbil i/o tauleta durant la darrera edició de la Fira, del 7 al 10 de novembre del 2013. Les imatges es van compartir a les xarxes socials, per construir un mosaic de diverses mirades sobre la Fira Mediterrània. En total s’han presentat 270 fotografies, publicades 232 per Instagram, 33 a través de Twitter i 5 a per Facebook.

El premi consisteix en un vol en avioneta gentilesa de l’Escola de Vol del Bages. Les fotos finalistes són les presentades pels usuaris d’instagram: @ebarbeclotet, @geganto, @hazel_grace27, @icultur, @jordi_mira, @jordips20, @montserratfuste, @pliake, @thundershead i pel Facebook: Joan Martinez Rivera. Aquests finalistes rebran una bossa amb el disseny de la fira.

El jurat del 3r MobileArt està format per representants de diverses empreses de comunicació, disseny i de la pròpia Fundació Fira Mediterrània Manresa.

Podeu veure les fotos finalistes a: https://plus.google.com/photos/106153020735268499398/albums/5956436006635923505?authkey=CNeKnqP9mqGiowE

I el conjunt de les fotos presentades, al web www.firamediterrania.cat o bé a https://plus.google.com/photos/106153020735268499398/albums/5948109885826561857?authkey=CLDQ1LHeoqvmgwE

1_%20jorditowers_INS%20(1).jpg

La imatge guanyadora