Aquest web utilitza galetes (cookies) per millorar l'experiència de navegació. Si continues navegant, entendrem que acceptes la seva utilització. Accepto | Més informació

La Fira Mediterrània crea el Club Mecenes gràcies al suport del teixit econòmic del territori

Esteve, Iberpotash, Regió 7, Dental Manresa, Kids&Us, Oller del Mas, Eco7, Món Verd, la UBIC i Mundoabuelo aposten per Fira Mediterrània
2015/09/08 11:09:00 Europe/Madrid

Esteve, Iberpotash, Regió 7, Dental Manresa, Kids&Us, Oller del Mas, Eco7, Món Verd, la UBIC i Mundoabuelo aposten per Fira Mediterrània

Per a la Fira Mediterrània de Manresa és un objectiu estratègic continuar ampliant complicitats amb els diferents segments de la societat. D’aquesta manera ha obert una plataforma de mecenatge per tal que el teixit econòmic de la Catalunya Central s’uneixi al seu projecte cultural. Gràcies al compromís d’aquestes empreses la Fira Mediterrània es consolida com a esdeveniment de referència, que creix de la mà del territori.

A partir del patrocini continuat de l’Obra Social “la Caixa”, com col·laborador principal, i d’Estrella Damm, com a patrocinador oficial, la Fira enceta aquest Club Mecenes amb un total de 10 empreses i entitats del Bages. Es tracta de la Farmacèutica Esteve, Iberpotash, Regió 7, Dental Manresa, Kids&Us, Oller del Mas, Eco7, Món Verd, la UBIC i Mundoabuelo. Amb aquest gest, aquestes empreses i entitats refermen la seva sensibilitat per la cultura, el seu compromís amb la societat i s’impliquen amb el territori -amb voluntat creativa i innovadora-, i amb l’exportació de la cultura catalana.

Contraprestacions per a les empreses

El Club Mecenes de Fira Mediterrània està dividit en tres categories, segons les aportacions econòmiques que fa al projecte l’empresa o entitat: Mecenes Premium, Gran Mecenes i Mecenes. A banda del prestigi de marca i de les consegüents deduccions fiscals, les contraprestacions que ofereix Fira Mediterrània als seus mecenes es duen a terme a nivell publicitari i de difusió, entre d’altres.

Pel que fa a la publicitat, la Fira ofereix espais al seu programa d’activitats, al catàleg professional, el lloc web www.firamediterrania.cat i visibilitat de marca en espais cèntrics de Manresa durant la celebració de la Fira. Pel que fa a les accions de difusió, la Fira durà a terme un enviament massiu de correus electrònics per presentar el Club Mecenes a tots els seus contactes i en farà difusió a les xarxes socials.

A banda, els mecenes tindran a la seva disposició paquets d’entrades per anar a veure alguns dels espectacles de pagament de l’edició d’enguany, que podran distribuir entre els seus treballadors o clients; podran accedir a la Llotja Professional i estaran convidats a la inauguració oficial de la Fira.

Els mecenes de la Fira

Al grup dels Mecenes Premiun s’han adherit les empreses Esteve, el grup químic farmacèutic internacional nascut a Manresa al 1929 a iniciativa d’una llarga nissaga de farmacèutics; Iberpotash, la productora de sals de potassa de Sallent, i Regió 7, el diari de la Catalunya Central.

Al grup dels Grans Mecenes, hi ha l’empresa d’odontologia Dental Manresa, les acadèmies d’idiomes Kids&Us i Eco7, i el celler de vins Oller del Mas.

Del grup dels Mecenes, en formen part l’empresa de jardineria i decoració floral Món Verd; la Unió de Botiguers i Comerciants de Manresa (UBIC), i la cadena de botigues especialitzades en productes assistencials en el camp de la geriatria, Mundoabuelo.