Recull de premsa

La música d’arrel no existeix (o tot el contrari)

11/10/2021 12:00
Edi Pou / Els Temps de les Arts
La Fira Mediterrània de Manresa (14-17 d’octubre) encara la seva 24a edició en un moment on l’anomenada “música d’arrel” ha deixat de ser un nínxol tancat per convertir-se en tendència i contaminar gairebé tots els mons musicals, de dalt a baix.

Assaig general, de 18 a 19 h - 11/10/2021

11/10/2021 09:25
Assaig General / ccma.cat
Avui entrevistem Jordi Fosas, director de la Fira Mediterrània i la violinista Coloma Bertran i l'acordionista Marc del Pino, que ens oferiran una petita actuació en directe.

Emotiu homenatge a Jordi Fàbregas

11/10/2021 08:40
Jordi Preñanosa / Manresadiari
El Pòrtic de la 24a edició de la Fira Mediterrània de Manresa ret homenatge al cantant, guitarrista, compositor i gestor cultural que ens va deixar el passat mes de gener.

Catalunya Música ofereix en directe el concert inaugural de la 24a Fira Mediterrània de Manresa

11/10/2021 08:40
Catalunya Música / ccma.cat
Aquest dijous, 14 d'octubre, a les 21.00, Catalunya Música oferirà en directe el concert inaugural de la 24 edició de la Fira Mediterrània, des del Teatre Kursaal de Manresa. S'hi presentarà l'espectacle "Trencadís", el primer projecte de l'Orquestra de Músiques d'Arrel de Catalunya (OMAC), creada recentment i dirigida per Daniel López. Els comentaris de la transmissió els faran Marta Lanau i Quim Rutllant.

L'any de la represa

08/10/2021 15:35
Suplement / Regió7
La Fira Mediterrània de Manresa, del 14 al 17 d’octubre, creix en espectacles en la segona edició amb pandèmia

Acord entre la CCMA i la Fundació Mediterrània, Fira d'espectacles d'arrel tradicional, per promoure i difondre les activitats de la Fira Mediterrània de Manresa

08/10/2021 12:20
ccma.cat
La Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) i la Fundació Mediterrània, Fira d'espectacles d'arrel tradicional, han firmat un conveni de col·laboració per difondre i promocionar la cultura en el marc de les activitats que tindran lloc durant les edicions del 2021 i del 2022 de Fira Mediterrània de Manresa.