Vicent Fibla | FESTIVAL EUFÒNIC
Eufònic és el festival al voltant de les arts sonores, visuals i digital-performatives que se celebra a les Terres de l’Ebre des de 2012. Eufònic ha estat distingit amb el Premi Nacional de Cultura 2023 que atorga el CoNCA
Marcel Pié | TALLER ESTAMPA
Col·lectiu de programadors, realitzadors i investigadors que treballen en els àmbits de l'audiovisual i els entorns digitals. La seva pràctica es basa en una aproximació crítica i arqueològica a les tecnologies audiovisuals, en la investigació de les eines i ideologies de la intel·ligència artificial i en els recursos de l'animació experimental.
Beatriz Liebe | TEATRONIKA
El projecte Teatronika neix el 2015 impulsat per Martí Sánchez-Fibla (investigador en Intel·ligència Artificial i Robòtica de la Universitat Pompeu Fabra) amb la finalitat de posar a l’abast de tothom cinc robots NAO (que fins aleshores només havien jugat a futbol) per tal que interpretessin guions teatrals escrits pels participants del concurs Teatronika. El 2018, Teatronika es constitueix com a associació de divulgació científica i cultural amb Beatriz Liebe, Gerald Kogler i Martí Sánchez-Fibla, amb la finalitat de treure els robots del laboratori i impulsar accions de divulgació científica dins d’un marc més ampli.
Enric Guaus | ESMUC
L’ESMUC compta amb el Grup de Recerca en Tecnologies i Interacció Musical (TiIM). Presenten nanAI, una eina per explorar l'aplicació musical de la IA. El títol fa referència al terme “Not a Number” i cerca l’equilibri entre un procés programat en una màquina capaç de fer aflorar relacions estricta